fredag 30 mars 2012

fredagsbärs


Idag tog jag en tidig fredagsöl och tittade på ett avsnitt av "Family guy" på tv. Det är himla skönt att slå sig ner i soffan efter en hektisk arbetsdag och unna sig en hembryggd 29a med jordnötter till. Jag vill minnas att det var så i alla fall. Det var ett tag sedan jag upplevde en hektisk arbetsdag. Jag kan avslöja att en kall öl och en näve nötter i truten smakar ganska bra även efter en ganska lugn arbetsdag. Jag har gjort några ärenden idag och lunchat med en annan bryggare i Skövde. Jag åt någon gumbo gryta till lunch. Det smakade smaskens. Ikväll ska min fru och jag glo på någon dvd med Eddie Izzard och möla i oss ostbågar tills vi får ont i magen. Det ser jag väldigt mycket fram mot. Ja inte magvärk men allt fram tills dess.
Jag har en jäshink ledig så jag ska skissa på ett recept att brygga inom kort också.
Trevlig helg!    :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar