tisdag 31 december 2013

Nyår 2013 med gött mos å 76a


Gott nytt år! Maten var himla god i alla fall och 2014 kan väl gå hursomhelst men vi hoppas såklart på det bästa för hela nästa år. Jag hann nog med å göra allt jag hade tänkt detta året och jag hoppas jag har ork och energi att hinna med allt jag redan planerat för 2014. 

Vad åt vi ikväll då? Jo, det vart lammfilé, med potatisgratäng, vitlöksbröd, diverse grönsaker och en mycket god 76a att dricka till. Min fru är sjuk med snuva, hosta, feber och elände så det blir lugna puckar för oss bägge ikväll. Själv är jag frisk som en nötkärna som vanligt immun som jag är ;)


En till bild på den goda ölen. Jag sa just det att det ölen känns 20% godare om man dricker den ur dessa fina glas. Väldigt trevligt.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar